Jag får vara ledig idag

Skönt va?!
Ingen skola för min del idag, lee-edig! Är underbart att få en dags extra helg. Men vad ska man göra nu då?
idag blir det träning på ATS och sen en prommis med Helena vid elva:) Sen ska, hör och häpna, mamma toppa mitt hår! Hur ska det gå? Jag har inte råd att gå till frissan (bokat Pernilla till 8 juni((dagen innan balen)) för klipp och färgning, blir alltid lika nöjd när hon fixar mitt hår<3) och mitt hår börjar bli dassigt, så en toppning är det bästa man kan göra. Är rädd faktiskt.
Annars då? Pokerkväll i kullen, mest troligt. Studentfest, kanske?  Låna mazdan? jadå! Söndag ägnas kanske åt svenskaskrivande, skumbad, prommis, bakning eller målning :) haha, jag ska bara ta det lugnt medans Jeppe sliter ihop lite pengar på att skotta hela (!) det lägre taket på focushuset!

Hämtade ut min studentklänning igår förresten. Den är perfekt!<3 bara det att jag inte vet vad jag ska ha för bh under den?:P hahaha....
Hela gårdagen var bra faktiskt, och skolan var enormt kul!:O jag, båda Nathalierna, Carro, Isabell och Malin, samt lite Max tog på oss ansvaret att skapa en film som representerar media, inför när nästa sh etta kommer på besök (så de vet varför dem ska välja media). Sjukt så roligt det var. Stannade kvar i skolan två timmar extra bara för den orsaken! Olikt våran klass haha. Nåväl, när den är klar har vi bestämt att lägga upp den på hemsidan och på facebook x) Vårat mästerverk måste spridas!

Nu ska jag slå på den gamla datorn och bränna lite bilder<3
Hejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0