Jordens (min) undergång!

Min frisör ska börja jobba i Aitik istället!! X'O
Vad i helvete gör jag nu? Ingen kan mitt hår som Pernilla och nu kan hon inte fixa mitt hår till balen som jag bokat in i januari! Jag är helt förtvivlad!!!!! (och oerhört tjejig)
Ska på en sista klippning på fredag iallafall... Vi ska prata då om hur vi gör med fixningen till balen. Klippningen och färgningen alltså... :'( Faaaaaaaan också.. iohfe"IR¤¤¤#uy86fjklgiyg!!!!

För övrigt är den här dagen sämst, med stora bokstäver.
Allt går åt skogen och jag mår skit. Jävla mensvärk.
Dessutom har jag gått upp i vikt.
Idag vill jag bara... halvdö?

Kommentarer
Postat av: Matilda

Men du tränar ju jämt! Bygga muskler = viktökning! Det är ju bara bra! :)

Puss på dig!<3

2010-02-22 @ 18:58:57
URL: http://marrrdy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0