Märks det?

Om jag märker att det är alla hjärtans dag?
Nej, det är en helt vanlig söndag. Varken jag eller Jesper bryr oss om alla hjärtans dag. Det är skönt, man behöver inte ha ångest för att få pengarna att räcka till någon present, och man behöver inte fjäska och säga hur mycket man älskar varandra och sånt. Nej, vi vet ändå vad vi tycker om varandra.

Så vad har jag gjort idag då?
Kört lite bil, var en sväng till dollarstore, sen till ica och köpte digestive och ost. Sen hem och äta just det med varsin kopp the. Sedan har jag ägnat eftermiddagen åt att ångra att jag inte gick en promenad och att skriva klart min svenska-artikel samt börjat lite på analysen av den.

Åt massa skräpmat till middag och sen ringde Sussi, men jag kunde inte prata för vi var just precis på väg till syrran för att hämta pengar. Längtar till nästa månad då jag kan fylla på mobiltelefonen...

Såg nyss en film, Taken, som pappa köpt. Var rätt bra.
Nu vet jag inte vad som händer... Segar väl på lite mer.
Hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0