Nu mår man



GAH Jag har varit på ATS i två timmar idag! Jävlar vad jag är bra, snygg och stark! haha, kanske inte det sistnämnda, men jag är nöjd med dagens pass om man säger så. :)
Nu mår man alltså... Duschade nyss, ska dricka min gainer, blåsa håret och sen åka till syrran och mumsa tårta! Både hemmagjord med daim och gelehallon på, och en bit smörgåstårta. <3 PERFEKT efter träning, speciellt eftersom jag åt prinsesstårta hos mommo igår.
haha...

Sorry Helena, tror inte jag hinner hitta på nåt innan helgen iaf^^' har och har haft rätt fullt upp nu!



Hejs!

Kommentarer
Postat av: helena

haha, de är lugnt stina! jag har tänkt ringa dig sen i måndag... men jag hade nog inte heller hunnit hitta på något.. :)

2010-02-26 @ 02:49:20
URL: http://heelenaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0