Seize the day

Kom hem från Jeppe nyss (ja jag vet jag kommer alltid därifrån xP) och väntar på att syster ska komma hem från jobbet så vi kan fara till mommo och äta semlor. Mys!

Är som vanligt nu för tiden, väldigt uppåt och på bra humör, kreativ känner jag mig. En idé kanske vore att måla något? Fortsätta på min brygga kanske? Men, jag hinner nog inte just nu. Och senare blir det awesome träning. Måste öka 2,5kg idag i bänken... Får se hur det går.

Dålig uppdatering här på senaste tiden märker jag. Och dessutom har Hanni klagat på avsaknaden av en logga!XD Så det måste jag väl ta itu med snart också.
Grått och vitt var visst ingen höjdare;) Så bered er på en färgchock!

Saknar sommaren...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0