Sexy Bitch

Snart ska jag äta kyckling och sedan tar jag bilen till Hanni <3 Jag är rätt lat jag vet, men det är kallt ikväll och jag har huvudvärk!
Jävla p-piller...
För allas info har jag numera telia... Blir skitmycket billigare för mig, eftersom nästan alla jag känner har telia eller halebop. Ska skaffa abonemang på måndag, telia max 25, istället för flexibel som jag har nu. ^^

Sitter och lyssnar på min party-spelningslista på spotify, haha är inte party alls ikväll men ändå! Börjar komma in i själva rak-lugg-tänkandet, kanske kan ha det ett tag ändå... Dessutom dröjer det ju inte länge innan jag kan ha snelugg igen. :)
Vad passar jag bäst i? Sne eller rak lugg?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0