Siesta!

Åh Hanni vad du satte drömmar i mitt huvud igår^^ Vill så sjukt gärna åka på siestafestivalen i Hässleholm sista helgen i maj! Gaaah! Tänk att se Kapten Röd!<3 Mew!<3 och Bob Hund!<3
Suck... Men jag har hoppet uppe:) Ska snacka med pappa idag. Det var ju skitbilligt! 750spänn för tre dagar liksom!!!

aja, måndagmorgon idag. Vaknade tidigt som vanligt eftersom Jeppe skulle till skolan. Så jag har redan hunnit göra en del grejer. Som att plocka ögonbrynen och smörja in mina älskade heels med fett så de ska hålla i evigheters evighet!
Nu sitter jag och letar en sensationsartikel jag kan imitera till svenskan.  Bläddrar i solo och gamla nummer av veckorevyn och cosmo.
Idag har jag bara en lektion! Och sen blir det bröst + ryggträning på ATS + lite cykelintervaller hade jag tänkt. Låter som en helbra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaaa vi drar !!!!!! :'D

2010-02-08 @ 16:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0