Snöstorm, tisdag och...ja?

Gårdagen var en totalkatastrof vill jag påstå. var på samma vedervärdiga humör ända till vi gick och lade oss och somnade till Röd Oktober.
Kan fundera ibland varför man har sådana dagar... Men jag kommer aldrig på något bra svar! Det borde vara kriminellt att vara så en hel dag. Totalt bortkastad måndag om ni frågar mig.
Sitter hos jeppe som är hemma på hål (ja, även om vattnet på skolan varit borta är det tillbaka nu och lektionerna tas upp igen) till tre, han är och hämtar Rydas i snöstormen.
Tänkte ta en promenad idag, men jag låter nog bli, vädret kunde varit roligare! Märker att jag börjar bli aningen... slapp? sladdrig? mullig?? haha, tjao, det finns många benämningar. Så det blir väl tråkigt nog rodd hemma när jag kommer hem från ATS senare....

Vad gör ni idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0