vanlig fredagmorgon

Sitter i median och gör absolut ingenting. Förutom att Ante försöker magpumpa mig genom att putta in min stol mot bordet...
Halva klassen har gått hem, en fjärdedel är på matte och vi andra små stackare är lämnade i mediasalen utan något att göra. Hade kunnat göra framsidor till tidningen, men alla är inte klara ännu... Som vanligt.

Vad händer i helg för alla? Helena undrade om jag ville med ut idag, men det går nog inte så bra då man har lite pengar och har en syster som fyller år nästa vecka och då blir det utgång med henne så...
Bokade biljetter till Luleå 30 mars igår:) Jag och mamma ska shoppa lite.

jomen, tjena nu ska jag... göra något annat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0