18:50 27/1-10

Ännu en dag flyter förbi, ännu en dag närmare studenten. och vadå? Vad kommer sen?
Hade besök på skolan idag av folk från lite olika utbildningar. Har varit på föreläsningar om skolorna och bläddrat i några kataloger. Blev jag klokare på framtiden av det? Nej, skulle nog inte säga att jag blev det.
Vet iaf att jag inte vill plugga direkt efter sommaren. Men kanske till nästa år? Men vad? Har ju så sjukt olika intressen så det finns inte! Ska besöka en media/musik utbildning i luleå, eller om det var Piteå, i mars, men jag ser det mest som en anledning till att slippa en dag i skolan...
Hur vet jag vad jag ska satsa på? Sjukgymnast? Djursjukgymnast? fotograf/journalist? Producent? Nåt inom mediadesign? Dietist? Personlig tränare? Eller kanske något helt olikt mig. Kanske man helt enkelt skulle välja något otippat så man slipper fundera på fruktansvärt, så som strippa eller politiker????? Hmm...

Kommentarer
Postat av: helena

hojja, jag vet hur de är.. jag har inte heller besstämt mig ännu.. framtiden är svår...

2010-01-28 @ 01:46:38
URL: http://heelenaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0