2010, lovande

Någon annan som tycker att detta nya år och decennium verkar lovande?:)
har haft en bra början trots allt. Åt massa god trerättersmiddag hos Jeppe, med hans pappa, Sara och någon Petter som lät precis som MatZ (hanni XD). Fick gratis dricka, även om jag tänkt vara nykter...
Hade det mysigt, spelade spel, åkte bil och skjutsade folk (Jesper körde ofc), tittade på raketer med champagne och sedan efterfest med lite för mycket öl och vin vilket resulterade i en hel massa huvudvärk igår.
Hade Dexter-maraton hela dagen igår och idag har jag varit och påbörjat mitt nya jag och provat på mitt nya träningsschema:) SKÖNT! Sen blev det lite bilkörning... har lite körande att ta igen! har inte kört bil på jättelänge. Har aldrig någon bil att låna... :(
Åt middag med familjen nyss och nu ska vi se klart Dexter. Vet inte vad som händer senare...
Någon som har lust att göra något imorgon så äre bara å ring^^

Dagens älskvärda chill-låt: Mew - She came home for christmas

Hejs!


Kommentarer
Postat av: Hanni

ryyyyyyser x')

2010-01-03 @ 02:43:27
URL: http://najuto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0