Det är dags för fredagsmys




Godkväll, hur spenderar ni eran fredagskväll?
Jag och min älskling slappar i soffan framför TV:n och Solsidan. Har ätit pizza för ett tag sen och vi funderar på att åka och köpa lite öl eller en godispåse eller varför inte både och? ;) Fick ju studiebidraget idag! Nä, jag skojade bara, de pengarna ska gå till present till syrran och till mommo, samt 180 till Rydas och lite till mamma... Fick en slant av svärfar innan han drog på jobbet, han sa att de var till godis så då låter det ju rimligt att ta en tur med bilen till statoil sen.
Aja, ha en bra kväll<3


Kommentarer
Postat av: hanni

jag sitter och lyssnar på lasse lindh och deppar för att mitt piano inte har kommit rullande.. och dricker te-middag. fredagsmyyyyyyys !

2010-01-29 @ 23:31:36
URL: http://najuto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0