Detta...

Detta suger...
Att bli sjuk dagen innan det är dags för en sista utekväll med tjejerna innan lovet är slut, är inte kul.
Vet inte om det är öroninflammation (har inte haft det, men mina öron gör jätteont), eller någon konstig förkyldning.
Har inte kunnat sova på hela natten (bokstavligt talat, sov från tio till fem i tolv i morse) på grund av tryck i bihålorna och nacken, svettningar, ont i överkäken + tänderna, samt att jag inte kunnat ligga på någon sida på grund av smärta i bägge öronen.
Och ändå sitter jag här och funderar på om jag skulle klara av att gå ut och partaja. This sucks so much.

ha så kul ändå<3

Kommentarer
Postat av: Sussi

kul att du kom en sväng till helena iallafall! <3

2010-01-06 @ 19:35:16
URL: http://gregerknutsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0