Fluff



Tråkig dag idag. Skriver min religion, en buddhistisk saga och läser inför psykologiprovet på onsdag.
Är trött och seg, somnade efter åtta i morse och klev upp vid ett. Varför sover man så lite på loven egentligen?
Jag och Jeppe installerade Call of Duty World at War igår och det är väl en av anledningarna:P

Hatar att lovet snart är slut. Är inte riktigt redo för skola igen känner jag... Ni förstår inte hur mycket jag avskyr att göra läxor på lovet. Dessutom är jag inte så frisk ännu heller, provade gå en promenad idag, men det resulterade bara i mer smärta i öronen... Damn it to hell.
Har gjort en "chill-lista" på spotify, har öppnat ögonen för Akon och hans mysiga låtar<3 Det är skönt att man inte är lika inrutad som förr i tiden då man skämdes för att lyssna på annat än metal och goth och sånt. haha!
Ser fram emot middag nån dag framöver, vi har alltid lika kul och är alltid lika bäst på att laga god mat:) Ser också fram emot senare idag, när jag ger upp med läxorna.

Hejs

Kommentarer
Postat av: Hanni

Akon är underbar<3

2010-01-07 @ 19:30:10
URL: http://najuto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0