I'd rather go Blind




Most of all I just don't, I don't want to be free
<3


Sitter här ensam nu, blev en lugn kväll ändå. Jeppe slockande i andra änden av soffan, så jag gick ut med vovvarna, kokade te och slog igår några härliga kvällslåtar... Filosoferar på en massa saker som vanligt, men med ett lugn över mig. Det känns skönt.
Men det är nog så som låten går. Jag vill inte vara fri, jag vill vara hans. Är det så hemskt? Att jag kanske offrar en del av det jag vill, för att få vara med honom? Det är synd, men det känns som att en del, ganska många faktiskt, tycker att det är det värsta man kan göra, låta någon annan spela in i vilka drömmar jag väljer att följa. Just nu bryr jag mig inte, orkar inte tänka på framtiden och vad som kan hända.
Jag vet iaf att jag vill plugga vidare, jag ska göra högskoleprovet, men jag kanske inte pluggar vidare direkt efter gymnasiet. Jag vet också att jag vill leva med honom, så länge vi är menade att vara med varandra, och jag hoppas och tror att det är länge kvar. <3

Jag vill ha pengar på telefonen. Börjar känna mig ensam här i kylan och mörkret... Det är bara jag, Zorro på TV:n, blues i lurarna och tre sovande individer (jeppe och vovvarna) här.

Det är röda hjärtan på min temugg...

Kommentarer
Postat av: hanni

min temugg är gul. och från ikea

2010-01-29 @ 23:33:36
URL: http://najuto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0