Jag har sovit 10h

Morgon! Vaknade nyss efter att ha sovit 10h på en natt... Ytterst ovanligt för att vara mig, och rätt så skönt må jag säga.
Livet i Gällivare flyter på utan hinder och jag har börjat leta klänning till studentdagen och balen. Asos är en stor källa till några av de förslag jag fastnat för. Är bara inte helt säker... Och det är ju kanske bäst att vänta lite med beställningen... Vad tror ni?
Vet inte om det händer något speciellt nu i helg, hade velat på Dundret men jag har inga pengar, inget årskort, inga stavar och ingen benmuskel så ne, Jeppe och Martin får fara själv.
Har iaf fått nytt schema nu, ledig tisdagar, skönt!
aja, ses senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0