jag tar nya tag

Jag tar nya tag nästa vecka när Vårterminen börjar!
Har visst migrän idag eller liknande... Huvudet sprängs, ögonen gör ont och flimmrar och nacken min dör.
Ska inte till skolan idag, men jag måste ändå dit och göra mitt psykologiprov halv fyra. Tror det kommer gå rätt bra ändå, har pluggat massor igår och det kändes uppriktigt sagt som att det finns hopp.

Syrran kommer hit på någon minut och ska äta lunch och hämta bilen... Kul om jag blir bjuden på nex på fredag av henne:) Känner att jag behövs livas upp, det har ju inte varit bästa starten på den här veckan alltså...

Gud vad jag blev glad av att prata med Johanna
nyss:) Hon meddelade att Camilla flyttat inlämningen av religionen till SÖNDAG, vilket betyder att jag kanske kan få ett hyfsat bra betyg på den ändå, nu när jag har chans att bearbeta den. Sen var det skönt att höra hennes röst, har inte hört av henne på hela lovet, fast det är ju så vi brukar göra xP

just det, funderar på att göra ett försök att själv fixa designen här. haha hur nu det ska gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0