Kaffe

Gud så underbart! Fick kaffe ändå, trodde det var omöjligt nu när fiket har stängt. Men det visade sig att lärarna har en kaffeautomat i sitt fikarum, och Andreas var en ängel och gav mig en femma, så nu sitter ajg här och avnjuter äckligt underbart automat-kaffe<3
Jennifer sitter och lyssnar på lite olika reaggelåtar. Hon gör det mest på skoj och Jonna tycker det är kul. haha tänker jag, tänk om dom skulle veta vad jag har på min mp3, eller på min spotifyspelningslsita och i musikmappen på datorn?
Jag gissar att jag inte ser ut som en som gillar reagge, men sanningen är ju den att I <3 REAGGE. och Miyavi då. Sen finns det ju massa mer jag gillar, men det jag lyssnar mest på nuförtiden är ju reagge och Myv.
Jag skulle vilja säga som så att reagge är höjden av kreativitet! Eftersom många av dem som gör reaggemusik är höga och chill när musiken skapas. Tänk på det ni...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0