sexton minuter över åtta, fredag morgon

Hej allihopa!
Har gått och blivit lite sjuk tyvärr. Hemma från skolan igår med feber och snuva, och jag kan ju meddela att jag inte lyfte ett finger på hela dagen. Såg film från det jag vaknade till det jag skulle klämma i mig några köttbullar med mos sådär vid åtta-tiden.
Tog hem illustrator-boken i onsdags så jag skulle kunna vara flitig hemma, men inte då...
Sitter i median nu och vet egentligen inte vad jag har här att göra? Illustrator är hemma och varken Emma eller Stina är här så vi kan inte göra hemsidan:( Det som är kvar att göra då är jobba med tidningen.
Hade hellre varit hemma med en kopp te, det är ju ändå sådär 30- ute idag... Fick en chock på morgonen när jag kollade på termometern.
Drömde en obehaglig dröm idag, och oj vad jag inte vill att det någonsin ska bli så!:O shit!
aja, hejs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0