fuckfuckfuckfuckfuccccccckkkkkk

Så jävla sämst. Så jävla sämst. Så jävla sämst. Så jääääävla sämst.
Jag pallar inte. Orkar inte. Jag förstår verkligen ingenting. Så jävla sämst.
Vill bara säga att och hej och göra något sjukt jävla dåligt, något sjukt jävla enkelt. Men, snäll och medgörlig (och cp) som jag är låter jag allt bara hända utan att själv ta tag i något på allvar. Jag räcker inte till, jag är för mycket och allt som har med detta att göra, själva anledningen, är för mycket. Jag klarar inte det här.

"Visst," tänker alla som läser detta... "En dålig dag... Kanske har hon bråkat med sin mor?" Eller något i den stilen, men det är fan så mycket mer allvarligt än så och jag har absolut ingen makt över vad som händer nu.

Jag står inte stark och med flaggan i topp. Jag är längst ner i gropen och längst ut på kanten när det gäller detta. Jag orkar inte. Och inte när allt jävla skräp kommer och gör entré precis jävla samtidigt.... lkasenfl owifovösjgnbzösjdbfekf ewfblskdjbgzsj vskrjgf.....KUUUUUUUUK

fuckfuckfuckfuckfuck jävla cp-huvud jävla cp-värld jäövla cp-sömn jävla cpcpcpcpcpcpcpcpcpcpcpcpcpcp orsak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0