Sommar 2010

Vad har hunnit hända so far? Inte mycket kom jag på då jag läste Hannis blogg.
Jag har hunnit fika på toppstugan med Sussi, åkt massor med bil, varit flera svängar till Lansjärv och två till Pemepelijärvi. Jag har inte hunnit bli brun, men jag har hunnit bada och sola ååtminstone en hel dag iaf. (Så klart inte här i samhället då). Jag har hunnit med endast en sväng på krogen, d v s onsdagspubben denna vecka. Var en mysig kväll tycker jag iaf. Jag har hunnit fylla år också, men inte fira mig, som alla år före allså. Att fylla år på sommaren är inte så kul :P Grillkvällar med syster har hunnits med, samt en och annan glass från Kullekiosken.

Jag har aldrig tagit det så lugnt som denna sommar, eftersom det är första sommaren sedan nian som jag är arbetslös!:O

Aja, nu ska jag fördriva tiden med en dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0