"Baksmälla ska man ha dagen innan graduation."

Så sant som Sussi har sagt!
Bakisdag idag. Verkligen.
Balen igår var verkligen allt jag önskade mig! Nästan. Förrätten var kanske lite för dillig och fördrinken var kanske lite för saft-aktig för att ens kallas en fördrink.

Dagen började
med enormt mycket stress, och sedan hade vi det riktigt tjejigt hemma hos Matilda, där Hanna sminkade oss. Matilda lockade mitt hår, så allt jag behövde göra i fix-väg var att klistra på lösnaglarna. (hade inte många naglar kvar när kvällen var slut!)

18:25 skulle Johnny hämta oss med sin Camaro, så innan vi brummade iväg till Björnis tog jag och Jeppe en lugnande smutt (läs ungefär ett halv glas var) av pappas grek-sprit som smakar plommon eller nåt!

Det dröjde inte länge tills man hörde Camarons v8 med +500bhp utanför på gatan!

Röda mattan gick jättebra och jag lyckades hålla mig skitsnygg och le utan att det såg fejkat ut!
Det var synd bara att Jag, Jeppe och Rydas miste våra platser kring bordet där Matilda och Sam med co satt. Vi sprang till baren innan maten och när vi kom tillbaka var platserna upptagna:(
Även om vi var tvugna att tillbringa middagen med folk ingen av oss kände hade vi det bra. Det visade sig att de var jättetrevliga :)

Resten av kvällen har jag:

  • Tagit igen tid med gamla Heden-människor.
  • Rökt cigarr med Bjällis.
  • Sett Jeppe, Stoffe och några fler dansa på scenen för mig.
  • Dansat med Jeppe i ringen i mitten av dansgolvet då resten hejade på.
  • Pratat med massa folk jag inte känner
  • Druckit precis lagom mycket för att må skit i princip hela dagen idag.
  • Fått en blå-tånagel
  • Rökt två ciggpaket (Jag och Jeppe då, + att vi bjöd några...)
  • Fixat ett blåmärke på andra foten
  • Blivit tafsad på... Eherm... Av Jeppe då vilket är heeeelt ok ;), och Tajik... Eherm...
  • Visat att jag är man nog att gå i mina high heels hela kvällen.
  • Lärt känna Jeppes gamla klasskompisar från Sjöpen rätt bra nu:)
  • Gått barfota ner från Björnis... Nästan.
  • Fått veta att min man är en riktig gentleman som ger kavajen åt mig när jag fryser^^
  • Tänkt spela brännboll vid lassa, men vi satt bara och tittade på, drack gratis öl och pratade och hade en mysig efterfest!
  • Promenerat hem i natten med lagom mjuka ben och en lika lullig man bredvid mig!
Det ryktades igår kväll att:
Någon var slapp!
Någon ville köra dubbelmacka!
Några drack lite för mycket
Någon betedde sig som en grottmänniska.
Några lyckades behålla sin insmugglade sprit...
Någon hade tråkigt...
Andra hade alldeles för kul ;)
Någon blir mycket mycket högljudd på fyllan!
... Och att dansgolvet är till för de som inte har råd att vistas i baren!

Justja, jag och Jeppe finns på bild på gve's hemsida också;)

Haha, vi blev utringda efter ett tag för att fotograferas. Jeppe tyckte det var sisådär skoj!


Mina snygga, handgjorda, jättejobbiga naglar!


Just klivit ut ur camaron! (som står där bakom. Snygg va?)


Jag och min älskling <3

Aah... Balen är redan ett kärt minne :) Har bilder på mobilen också, men de läggs upp senare.


Kommentarer
Postat av: Hanni

fan vad kul att läsa! :D nice att ni hade kul!! jag säger det igen, ni var sjukt fina <3

2010-06-11 @ 00:33:03
URL: http://najuto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0