För jag har tagit studenten!

Så! Då var det visst avklarat. Ingen mer medialinje för min del på Välkomma!
Har avklarat avslutning, lunch och konsert med min kära mediaklass! Ett sista klassfoto hann vi med. Det dyker väl upp på Facebook förr eller senare...

Nu sitter jag hemma och har fikat med släkten, och med Jeppes familj. Flakåkandet genom stan var jättekul och vi hade hyfsat bra väder dessutom!:D Skrålat som bara den också! + att jag gissar att halva Gällivare sett min rumpa nu x)

Jeppe åkte till Lansjärv med Martin nyss så jag sitter här hemma och förfestar med mamma;) hahaha, vi dricker kaffedrinkar:) Ikväll blir det Nex med Matilda. Vi kan väl säga alla treor, eftersom alla lär gå ut idag^^

Bilder kommer imorgon från idag och i natt! För idag åker kameran med på krogen!

Redy to paaaaaaarteeey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0