Igår och Idag...

Det roligaste hände igår på Dollarstore. Jag stod i kassan och väntade på min tur.
Det står en mamma och hennes dotter framför mig. Dottern är typ tre år och väldigt rosa. Så tittar hon på mig och går fram och lägger handen på min mage: "Du är fin..." Säger hon bara!
Oväntat alltså! haha det var gulligt och nog blev jag lite glad. :)

Har solat hela förmiddagen idag och har till min stora förtjusning upptäckt att en familj ekorrar har byggt bo under grannens ofärdiga tak! De är sjukt söta! <3

Åter igen, beslutsångest inför balen... Argh jag känner för att bara klicka mig in på Nelly eller Asos och bara roffa hem en klänning och ett par skor! hoj...

Jag är världens veligaste människa...



Kommentarer
Postat av: Hanni

aah jag hade dött om en unge kom fram och sa nåt sånt till mig, faan vad gulligt :D:D:D Du är fiiiin<3

2010-06-01 @ 22:13:16
URL: http://najuto.blogg.se/
Postat av: Emma

Hahah, åah vad gulligt! xP

2010-06-04 @ 17:26:19
URL: http://emmmz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0