Kaffe följt utav... Städning!

God morgon alla fina människor!

Har inte sovit så värst mycket inatt, så nu är jag hyfsat trött, men det var som vanligt värt det:)
Att sova är både överskattat och underskattat. Men igår var det definitivt överskattat.
Nåväl, sitter just nu helt nyvaken i vardagsrummet och njuter av tystnaden och solskenet ute (sitter inte ute för det blåser som fan) med en kopp snabbkaffe... Mami och papi kommer hem från Mallorca idag, och jag är ledig från skolan, så jag tänkte ta en favorit i repris och städa huset tills de är hemma! (Jag får ju trots allt ett par sandaler... Hoppas de passar bara!)

Uuh det är bal på onsdag och jag har fortfarande saker att fixa! Jag måste köpa smink! Ögonskuggor, highlighter och foundation. Resten har jag.
Tips på bra highlighter?????
Haha föressten, min klänning är ju som lilarosa.... Fast mer åt mörkrosa än lila, så gissa vilken färg på slipsen Jeppe har?XD hahaha ROSA! Jag tycker lite synd om honom... Men, klänningen såg faktiskt mer lila ut på hemsidan när jag beställde...

... Vem hade någonsin trott att jag, Stina, skulle ha en rosaaktig klänning på min studentbal? x)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0