Så detta är sommarn...

Dåligt väder och skitont i halsen?
Ääh man får väl göra det bästa av situationen!

Igår natt bestämde jag och Jeppe oss för att åka ut på äventyr till Lansjärv. Så vi packade med inte mer än oss själva och drog iväg 9 mil bara sådär. Väl där hämtade Jeppe en tröja han glömt och sedan åkte vi hem igen. Vägen tillbaka gick rätt fort! Mazdan har nog aldrig varvat så mycket som igår x) Och jag har aldrig kört så fort! Väl hemma snurrade vi runt i natten och jag sladdade i rondeller och burnade på md's och i Malmberget... hahaha det var rätt spännande och rätt så skojigt måste jag medge. ;)

Väntar på samtal från BDX. Var på anställningsintervju igår, och det lät rätt lovande då... Men jag ahr ännu inte hört något från dem.=/ I need moneeey.

Ööh är lite avis på dem som är i London nu! xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0