Spännande natt

Spännande människor gör saker och ting spännande. Logiskt? Jo. Ibland mår man bra av att umgås med folk som är så pass annorlunda än man själv, som gjort annat än en själv och som har andra idéer än en själv...

Gårdagen var som vanligt rätt så händelselös, förutom det att jag och Matilda tog oss en snabbfika på StrandCafét på förmiddagen. Mys!
Först vid två började det hända grejer. Jag och Jeppe for till Granbacka och hämtade Ville och sedan umgicks vi hos mig till fem-sex något på morgonen. Pratade, körde bil, satt ute i myggsvärmen, kollade filmer och lyssnade på musik.

Jag har fått en ny syn på min träning, och det känns faktiskt mycket bättre att träna hemma, än vad det gjorde innan igår natt. Hittade tillbaka på rätt spår om man säger så, och förstod att det inte är så svårt att nå förbättring. :)
Sitter och dricker gainer med mitt sista kreatin i och har nyss avslutat ett bröst-pass. I feel great.

DÅSÅ allihopa! Jag och Jeppe drar iväg till Lansjärv om någon timme, några dagar tills maten tagit slut. :P Men feel free att ringa mig. Prata är alltid mysigt^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0