STUDENTDAGEN!



Klassen!


Söt jag var när jag var liten!


Jeppe, hans moffas huvudknopp och Jag! xD


Hejdå Media!


Flakåk!


Sam och Matilda!


Elli och Emma!


Hjärtström på Parkas!


"Vem vill åka lastbil nu? Alla! Alla!"


Lastbilarna passerar varandra utanför Husmans!


Haha! Fordons hade en alldeles egen lastbil!


Nex!




On the dancefloor


Sötis! <3

Propp med folk!

Charmigt^^

Då var min studenttid slut och denna sista vecka har verkligen varit underbar. Jag kommer sakna allt som har med gymnasiet att göra! Även om det är Välkomma!
Kvällen var lyckad, även om Matilda for hem tidigt:( Jag och Elli röjde dansgolvet tills det var stängningsdags! (Förutom då vi höll på att bli inlåsta på toaletten!)
FY FAN VAD JAG ÄR BRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0