Summertime!

Nu märks det att det är sommar, även om det inte är varmt...
Sena kvällar med midnattssol, trevliga folk och bara slöande. Med en släng träning då och då. + en skvätt jobbsökande^^

Har glidit runt hela kvällen igår med Sussi. Vi hade sjukt kul och övade start i backe med Hondan bland annatx) samt att jag fick köra den! Överraskade både mig själv och henne genom att inte få kärringstopp;) När det var dags att plocka upp Hanni trodde hon att jag var full eftersom jag skrattade så mycket på grund av att jag fick fram ett läte som skulle kunna jämföras med någon som ser sin idol, t ex spindelmannen, som Sussi föreslog! x) haha... Jomen, det var en kul kväll igår.

Sedan, när Hanni skulle hem hoppade jag in i bilen med Jeppe, Ellen och Emelie. Jag trodde vi skulle hem och duscha och sova, men det blev ändrade planer då Ellen och Emelie ville åka runt halva natten och så blev det också. Kvällen avslutades med en öl i bilen och när jag kom hem var jag så pissnödig att det gjorde ont! Hoj! HAr aldrig upplevt sådan pissnödighet förr! haha...

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0