25.000 kr

Hihi här sitter jag med en kamera inköpt för 25.000kr!! Önskar bara att den vore min...:/

Har avverkat sista skoldagen för denna vecka för några timmar sen. Sen dess har jag varit en sväng på stan (marknaden), coop och fikat lite med syster.  Är hos Jeppe nu, ensam. Han är och köper någon grej till motorn, för bilen hans fungerar inte riktigt som den ska...
Senare blir det träning på ATS, köttsoppa hemma och utgång eller inte utgång. Beror på...
En helt ok fredag med andra ord.

Jag vill åka på LuleåKalaset i år, eftersom jag mest troligt inte har råd med p&l-biljett igen. Läste att Hoffmaestro och Brolle skulle till LK så helt kassa artister blir det nog inte där i år!:D
Måste bara hitta någon som vill dra med mig...

Ha en skön, chill, party, mys, vad-ni-vill fredag nu då!
Hejs!


hahaha bara för att Hanni gör bilden! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0