26/3-2010 Jobbiga tider

Uuuh... Why oh why vill jag bara fråga någon som har ett svar.
Varför ska man behöva ta itu med de jobbigaste av företeelser..? Speciellt när man inte kan diskutera utan att bli arg och ordlös som mig?
Vet inte hur helgen kommer att bli, jobbig gissar jag? Jag mår kasst. Hatar att ha det så här.
Får ta tillflykt till det enda stället jag vet just nu. Men det är ju inte så fel. <3

Tråkig fredag för övrigt. Vill bara ha godis, som vi säger. Det känns faktiskt bra med sådant när man har för mycket jobbigt att tänka på och ta itu med. So don't blame me.

Kommentarer
Postat av: hannisen (F19) ;D

amen på den du! jag ska köpa godis^^

2010-03-28 @ 15:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0