Duktig söndagsförmiddag



Sitter i köket och dricker thé. Skriver på min rapport om knarkkartellerna i Mexiko. Är rätt intressant, om man inte hade behövt skriva om det!
Är inte yr längre, och är på bättre humör idag. Solen skiner, jag och Jeppe vaknade tidigt efter en underbar kväll med bilen och lite äventyr. Har varit och tankat och bara glidit omkring hela förmiddagen i solen, fram tills för en timme sedan.

Nu är jag ensam hemma och anstränger mig för att få klart rapporten innan torsdag. Lyssnar på 30 seconds to Mars, är fortfarande avis på Hanni som sett dem!

Har väldigt lust att åka bort. Jag längtar till jag och mamma åker till Luleå över dagen. Nya kläder<3

Hejs! (Åhnej vad "stor" jag ser ut på den där bliden såg jag nyss! XP)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0