Just ja...

Glömt att skriva det här, men jag pratade med min doktor förra veckan...
Om det med mitt ben. Att jag inte har känsel i hela benet, speciellt inte i vaden, att det kommer stickningar som känns lika mycket som häftstift och att jag har ont när jag går i trappor ibland.
Han sa att det mest troligt är narkosläkaren som har stuckit sönder någon nerv i mitt lår när jag bedövades, inför andra operationen. Och jag hade ju flera stickhål såg jag när jag vaknade... Doktorn sa att om jag varit vaken då jag bedövades skulle jag säkert kännt att det gick en elsöt genomn benet då narkosläkaren stack fel.
De kan inte göra någon nervledning som undersökning eftersom det är så små nerver, så de kan inte riktigt veta vad som hänt.
Nåja, han sade också att nerven kunde ha bildat ärrvävnad, och att det är därför jag är domnad och att det är därför det sticker som fan... Och nu till det tråkiga...
Han sa att det kanske aldrig försvinner.
Kul va?
Så är man kanske skadad för livet då då. På grund av att man åker upp på Dundret en liten dag med sin pojkvän och hans bäste kompis.

Jag var iaf på lassa igår och hämtade blanketter. Jag ska skicka min journal och en anmälan till försäkringsbolaget och till patientskadeanmälan.

Hejs.


Februari förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0