Mars 18 2010

Ja vad händer i helg?
Marknad? Check!
Utgång? Check! Mest troligt i alla fall...
Baka morotskaka med syster? Check!
massa sol<3, förhoppningsvis och lite fotograferande?

Vad ensam jag är i Gällivare, alla närmsta är bortfarna! :(
Tänkte på det igår innan jag skulle somna. It sucks! Jag vill också resa... Inte bara till Luleå med mami, utan till huvudstaden och shoppa, fika, mysa, gå på bio, gå ut... Allt det där med att slösa pengar.^^

Sitter för stunden i mediasalen och borde jobba med min hemsida, eller med illustrator.
Någon här i salen sa just "av fett blir jag glad" XD visst stämmer det ändå?:)

Hejs! Och nä, det händer inget intressant i mitt liv som ajg kan skriva om...

Kommentarer
Postat av: hanni

jaa kom hiiiiiiiiiiit<3<3

2010-03-21 @ 14:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0