Sucky day

känns det som att allt går långsamt, segt och helt utan spänning ibland? det känns som det nu.
Vad har jag gjort av mitt 2010 så här långt? Inte mycket.
Har tränat lite, pluggat lite och slöat massor.
Idag känns det verkligen som att jag tappat gnistan. Känner mig tråkig och livlös, som att jag bara...
Väntar på något..? Vad väntar jag på?
Sommaren kanske? Men mer då? vad händer då? arbetslösheten väntar... Skitlinje som jag går.
Vad gör jag högskoleprovet för egentligen? Inte orkar jag väl plugga vidare nu? Nej.

och jag är less på alla falska människor som finns.

Vet inte vad ni tänker med alltså..! Allt handlar om att respektera. RESPEKT.
Och ta konsekvenserna av eget handlande. Är det så svårt?

Verkligheten är grym. Grym på ett negativt sätt och ibland grymt underbar.
Jag vet att jag gnäller, men det är så lite som händer och så mycket som irriterar mig just nu. Så stå ut med mitt inlägg tack.

Nu ska jag sluta dryga.
Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0