Morgonstund har guld i mun!

God afton, eller god morgon.
Har vaknat oerhört tidigt idag då jag var tvungen att köra mamma till jobbet eftersom jag behövde bilen idag.
Ska klippa luggen hos Ulrika tio över tio, och jag tror jag köper med en färgning hem också, med tanke på att jag har sisådär 7cm ljus utväxt, vilket ser förjävligt ut... Och det är mösspåtagning och pub på onsdag... + projektarbetsutställning imorgon.

Vad det är för väder här i norr idag? Det är kallt som fan och tråkmulet, huuuu, vilket gör att mitt humör är lite halvdåligt, haha.

Igår var jag på hela TVÅ kalas! Ett hos Tim som fyllde arton på dagen och ett hos Thomas, någon bekant till Jeppes familj hela kvällen.
haha, vi var kanske lite elaka med Tim, jag mamma och Malin. Vi fyllde en tom vinflaska med blåbärssaft och låssades som att det var riktigt vin! x) mamma sa åt han att han skulle gömma flaskan så moster inte såg den, och han verkligen trodde att det var vin!XD hahahah! Sjukt roligt^^
Kalaset på kvällen var väl trevligt, MEN, det var typ fem småflickor där som bara skrek, sprang och skrattade heeela tiden vi var där! Så jag blev sjukt trött i skallen, och med tanke på att jag sov kanske två timmar på natten var det nästan outhärdligt! x) haha...

Jaja, nu ska jag klä på mig och brumma iväg efter parkas till skolan och vara duktig med Illustrator tills klockan blir tio:P

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0