Riddim Bonanza

Hej och god morgon!
Detta gäller främst mina kära stockholmare och Helena. <3
Som ni kanske märkt har jag inte hört av mig på ett tag, även om jag vill det, men jag hoppas att ni förstår att det är skitmycket i och utanför skolan just nu...
Har massa dåligt samvete, för jag saknar er massor, men jag kan tänka mig att ni har precis lika mycket som jag i görningen nu.
Ville bara säga det så ni inte tror att jag gått och drygat ner mig! xD
<3 Aj miss jo.


Nåväl, ikväll blir det sceniska på Blåffan med Matilda, och nästa onsdag är det mösspåtagning och onsdagspub^^ Så något finns det ju alltid att se framemot.

Jo, just ja... Det blir kanske ingen bal för min del. Mina klänningar och skor har fortfarande inte kommit, Melba.se vill inte hjälpa till och paketet hittas inte med kolli-ID.

Nu ska jag försöka få ordning på mitt hemska hår!
Tjing Hejs!

Kommentarer
Postat av: hanni

det är lugnan<3

2010-05-05 @ 21:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0