Sommardeppen??

Åh nej! Är sommardeppen här?:O
Börjar känna mig nere, borta, osocial och less... Och det brukar visst oftast bli så lite innan sommaren har kommit igång på allvar.
Jag tänker på allt kul jag ska göra, och allt kul som kan hända, men jag tänker också på vad som händer om det regnar hela sommaren och om jag inte får något jobb... No job, no money, no money, no fun... Ungefär. Allt kostar ju som sagt pengar. Ehem.
Jag tänker mer på utseende nu när man ska börja gå med mindre kläder. Hur ser det här ut då? kan ofta ploppa upp, och det händer till och med när jag inte har pms! haha. Nej men seriöst... Tror sommardeppen är här:(
Bajs.

Åker till Pempelijärvi imorgon med mor min, syster, mommo, Frida och min moster.
Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0