Update!

Dags för en uppdatering tyckte jag eftersom jag varit bybo i helg.
Drog då till Lansjärv igen med min älsklingspojke i fredags. Har haft det jättemysigt!:D Som vanligt där då...
Jag har agerat chafför rätt mycket i helgen!
-har kört rally i de norrländska skogarna till Ängesån och längst forsen till en utav fiskestugorna. Där gjorde vi upp en eld och bara mös i någon timme innan vi åkte tillbaka tills tugan igen.
-Har även kört till Överkalix en sväng. Tog några varv på Överkalixraggen och hann en sväng upp till Brännaberget för att ta där avnjuta en cola och en cigg^^ (är det semester så är det!)
-Dessutom blev det några svängar fram och tillbaka från kiosken och stugan. Speciellt då Jeppe plockade bort en av ljuddämparnaXD Som det lät!

Nu är det måndag och jag är trött som bara den! Har fått stanna över i skolan eftersom det är utgivning av tidningen idag... Kul att hela klassen hjälper till... Eherm Eherm... Nej då inte alls alltid vi samma som är kvar vid utgivningen...
Jaja... Och nu har man rätt mycket att fundera över... Är folk verkligen som de verkar, eller måste man börja bli misstänksam? =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0