Lov vare va?

Det har varit lov. Även om jag nu inte har lov. Stockholmarna har varit här i vanlig ordning (en är fortfarande kvar!) Och vi har hunnit med massa härliga saker. Så som att sladda med bilen, dricka kaffe, kolla film och sånt. Skulle bli fest också, men jag jobbade... FInt, förra Halloween gick jag på kryckor och nu i år så jobbade jag. Får se hur det blir nästa år. ;)

Även om man inte är ledig så kan man väl göra sig fin för jobb? :D Tog lite egobilder innan jag började jobbet igår... Var för övrigt där till strax före fem på morgonen! :o Och hann med att bli erbjuden snus, tagen som bartender och förgylla kvällen för en kille som tappat sina nycklar. :)




Kommentarer
Postat av: Sussi

SCHNÖÖÖÖGGGO! jag saknar dig!<3

2010-11-15 @ 15:59:07
URL: http://gregerknutsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0