Me and the love of my life

Jag och Jesper har snart varit tillsammans i 3,5år. 14 februari är det tre och ett halvt år med varandra.
Det är länge det...
Folk kan tycka att det är konstigt, att det är tråkigt? att bara vara tillsammans med en enda person på så länge. Men varför byta när allt känns så rätt? En del skäms för att de bara haft en. Jag förstår det verkligen inte.
Jag skäms då verkligen inte och det gör inte han heller. Jag vill aldrig vara utan honom. Jag kan leva hela livet utan att vara med en annan kille. Det är sant det.

Jag älskar honom. Man behöver inte vara likadana för att passa ihop! Vi är väldigt olika, men samtidigt väldigt lika. Jag sa en gång att jag aldrig skulle ha en blond fordonskille... hahaha. Skrattar rätt ofta åt det. Nu hade jag aldrig kunnat vela ha annat än en blond fd. fordonskille.
Han har alltid varit en av de omtyckta i klassen, jag tillhörde de nördiga, som ingen tog på allvar och som folk skrattade åt. Han förändrade verkligen mitt liv. Fick mig att bli starkare, fick mig att inse att jag också betyder något och inte behöver försöka vara något jag inte är.

I'm so Happy. <3

Perfect match. Jing och Jang. Öl och bastu. Jul och snö. Höst och stickat. Ja ni fattar.

Kommentarer
Postat av: Sussi

jag gillar att du uppdaterar oftare!!



puss på dig glader <3

2010-11-22 @ 22:20:53
URL: http://gregerknutsson.blogg.se/
Postat av: Matilda

Aw, vad fint!<3



Gillar det nya utseendet på bloggen också! Du är snygg! ;D <3

2010-11-23 @ 14:14:12
URL: http://marrrdy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0