Ruskigt kallt = snygga kläder!

Jadå! När det är såhär kallt som det är idag, då är man inte på dåligt humör över att man måste bylta på sig en massa kläder och se ut som en stoppad korv. Nej, det är då man kan ha på sig sina underbara täckisar och sin nya snygga jacka som passar utomordentligt bra till täckbrallorna! :)

Igår har det visst varit polispådrag på ATS där jag tränar! 10-12 poliser kom in och plockade med sig fyra killar, misstänkta för doping. :S Spännande det hade varit att vara där då, haha. Ska träna på en liten stund, men jag anar att det inte kommer bli lika spännande som gårdagen. Idag är det rygg och biceps, som uteblev igår. Känner mig taggad!

En sak till jag också är taggad över är att jag kanske hoppar på tåget nästa vecka och hälsar på syster någon dag eller två! :D

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0