Sockerkaka @ systers recidence!

Snart ska jag hoppa i bilen och rulla till kullen för nybakad sockerkaka och mjölk! <3 Malin åker till Umeå imorgon så vi ska umgås en sista gång innan hon är borta till jul, typ. Imorgon jobbar jag igen, som vanligt. Men I don't mind. Gillar att ha en liten rutin iaf. Man kommer upp på morgonen och missar inte hela dagen, occh man hinner träna innan alla slutar skolan/jobbet. Dessutom gillar jag servicebranschen. Alltid är det någon man gör glad!
Det som är bra, det är att jag får min första lön nu på torsdag. Sweet! Då blir det trosor och nya leggings. Jacka har jag ju nyss köpt så... :)
Senare blir det bastu med min stora kärlek och lite film innan sängen. (Hmm, låter som en typisk söndag?)




Hejs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0