Tjoho! Sist jag sov var igår 04.30!

Varför vakar jag? Varför varför varför? Jag frågar mig samma sak igen, men kommer aldrig på ett svar. Har dock haft en mysig natt. Åkt en massa bil, umgåtts med Ville och Jeppe (men bara till halv ett på natten) Sen fortsatte jag och Jeppe att vara vakna av bara farten. Typ. Har pratat om sådana där djupa, meningsfulla saker som man bara kan prata om med sina närmsta, ända tills det var dags för frukost och jobb för min del. Jag älskar att jag kan ta vara på tiden numera. Även om det betyder att man får gå trött någon dag eller två efteråt!

Nu är jag trött och slut och helt färdig, men jag ska göra mitt allt för att hålla mig vaken till åtminstone åtta ikväll.
Önska mig lycka till!
Fram tills dess ska jag skicka in pappren till facket och... Ja, inget mer inplanerat faktiskt! Strejkar träning idag... Orka rygg och biceps när man inte sovit något. Jag kör på vilodag. Sådant är ju också viktigt. :)

Idag åkte syster ner till Umeå igen. Känns redan lite tomt... Vi hade jättemysigt igår hemma hos henne med sockerkaka, thé, mjölk och vår exelenta övertrötthet! Jag <3 min syster!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0