Fuck you made me happy!

Som ni vet mår jag inte så himla ok just nu... Hade världens högsta feber igårkväll och har yrat en massa och jag kommer inte ens ihåg allt jag gjort och sagt igårkväll. Så hög feber hade jag.
Idag har febern gått ner lite och jag har följt med Jeppe till ATS. Körde några lätta set axlar och bröst. Körde väääldigt lätt! Kan helt enkelt inte hålla mig ifrån träningen. Men nu blir det vila hela resterande dagen, för jag känner mig sjukt slut!
En sak gjorde mig väldigt glad idag :) Nämligen låten Susie hade lagt upp på fejjan!
FUCK YOU - CEE LO GREEN
Tack Sussi du gjorde mig glaaaaad! :D <3


Kommentarer
Postat av: Matilda

Meeeen, man ska inte träna när man är sjuk - särskilt inte om man är SÅ sjuk! Du är hopplös!



Förresten, om du har missat den där låten tidigare har du gjort det väldigt bra. ;) Jag är less på den! x)

2010-10-21 @ 19:12:33
URL: http://marrrdy.wordpress.com
Postat av: Sussi

hihi <3

2010-10-22 @ 13:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0