Jeppe fyller åååår!

Hej hej käääääära blogg...
Idag fyller min favorit-Jeppe år! Eftersom jag inte har nå pengar ännu blev det bara ett par mysbrallor åt honom i år. Men Ack! så skoj det var att slå in det paketet! Vi hade bara en gigantisk kartong hemma, så det krävdes en hel rulle med papper för att slå in det! :D Älska stora paket!<3

Jag älskar hösten har jag kommit på... Så sjukt fint är det ute!



edit 15.28 Jag förstår inte hur jag kunde vara så pigg och livfull tidigare! Tog en dusch nyss och nu känns det som att jag skulle kunna sova heeela dagen. OCH natten! Men så blir det inte, blir lite partjaj ikväll såklart. Något bus finns det alltid att hitta på. ;) hihi...

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hälsa grattis till honom! :)

2010-10-15 @ 16:13:38
URL: http://marrrdy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0