Laddar...

Laddar inför första jobbdagen imorgon. Börjar 06.30 så det kommer bli kämpigt! Men gud så underbart det är att äntligen få tjäna pengar!

Hur laddar man inför en vecka full med tidiga morgonar? Hmm, jag har då haft en helspäckad helg med hyfsat dålig dygnsrytm! haha perfekt alltså! :D ...Nat.
Kom hem vid fyra i natt, men var faktiskt duktig och sov bara till halv tio. Lite måste man ju anstränga sig inför jobbet iaf. :) Igår eftermiddag var det födelsedagsfika hos Matilda. Åååh jag älskar Apelqvist-tårtan! haha :D Sedan blev det middag hemma och efter det ut och ränna i bilen med Ville och hans kompisar från Luleå. Guess what? Jag slapp köra så det var extra najs. Kvällen avslutades med massa mat hemma hos Ville innan jag och Jeppe for hem och sov. Gällivare är verkligen sjukt tråkigt, även på helgerna, och även om det är öltält. Så det så!
Saknar Stockholmarna jättemycket... :( <3 Saknar sommaren med alla roligheter... Spontana grillningar, värme, midnattssol, fika uppe på toppstugan med en massa prat, massa bilåkande, mjukglass från Kullekiosken, ja jag saknar till och med de regninga dagarna man bara gjorde ingenting då man befann sig i stugan. Gaah jag gillar inte hööst. Just nu iallafall.

Vet ni? Det är världens storm idag och vet ni en kul grej med det? På väg till OK imorse blåste min mössa av skallen på mig och flög flera meter innan den fastnade i en buske! haha x) Vet ni en till sak? Jag håller på med en ny bloggdesign hit. Är sjukligt less på grönt nu.



hejs <3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hehe, Apelqvist-tårtan ÄR bäst! ;) Särskilt igår, eftersom jag hade gjort den. ;)

2010-10-10 @ 18:02:59
URL: http://marrrdy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0