Laddat i onödan

Kära blogg, idag vaknade jag upp från en dröm full med getingar till en blöt nos i ansiktet! Zigge hade tagit sig uppför trappan in till Jeppes rum! Gulleplutten <3

Inte alla som får ledigt sin första arbetsdag inte! Så jag laddade helt i onödan igår. Fick nämligen ett sms sent på kvällen från min chef där det stod att jag börjar på tisdag först. Lack of money but lots of sleep! ;) Vet inte om jag är glad eller deppig över det. Dessutom har det börjat snöa här uppe i Gällivare nu. Små fjun har flygit omkring i luften hela förmiddagen och på morgonen var det visst vitt på backen. Snart får man ta på sig sina färgglada täckisar och köpa en ny snygg jacka att åka slalom i! Jag måste verkligen ta mig ut i naturen med pappas nikon här någon tidig höstmorgon. :)
Kul med snö och mysigt med jul... Jag måste erkänna att jag längtar lite!
Idag blir det nog thaimat hos syrran som åker tillbaka till Umeå imorgon. Mys <3 Måste hinna med lite gym också, bänkpressen väntar!

Jag har faktiskt börjat vänja mig vid mitt nästan svarta hår nu! Valde rätt frisyr också... Kan ha både rakt med rak lugg, och lockigt med sne lugg nu. sweet!



Kommentarer
Postat av: Sussi

åh, lockigt är alltid snyggast!!!<3

2010-10-11 @ 16:51:30
URL: http://gregerknutsson.blogg.se/
Postat av: hanni

fina du<3 och fin blogg du fick^^

2010-10-11 @ 17:02:01
URL: http://najuto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0