No party

Hejsan bloggen!

Guuud vilken mysig morgon jag har haft! Vaknade skittidigt efter en natt med många timmars sömn, åkte upp och hade frukosten ensam på Harry's. Koka ägg, steka bacon, äggröra, koka kaffe, plocka fram det kockarna lagt upp på fat, tända ljus och göra det myisgt för gästerna. När Johanna kom påbörjade jag städningen inne i puben. Alltså, det är verkligen mysigt därinne! :O Har inte tänkt på det tidigare... Hittade till och med ett hörn jag ALDRIG någonsin sett tidigare! xD När man kommer in står det två spelauotmater till höger, och bredvid dem finns en liten hörna som är inmurad, med fotöljer... Ser ju skitmysigt ut att sitta där med ett glas vin och snacka massa skit! :)

For hem till Jeppe efter jobbet och då tog vi ut hundarna på prommis i solen. Det är underbart med höst/vinter!<3






Trist med mobilkamera-bilder men ändå... :P
Ja, och så fortsätter det nog hela dagen:) Med en massa mysigheter!

Ska föressten jobba på lördag så det blir inge party för min del :P

Hejs!

Kommentarer
Postat av: Maddiis

Ha en trevlig dag :)



Kram Maddiis

2010-10-13 @ 11:38:24
URL: http://Http://madeleiinelarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0