Premiär på Harry's!

Schååååja!
Vaknat tio i fem imorse, och nästan pigg fortfarande! (Klockan är 11.38 nu) Skjutsade syrran till tåget vid sex oxh sen började jag jobba halv sju. Tyckte det gick bra att agera frukostvärdinna på Harry's. Det är mysig miljö, sysslorna är stimulerande och man kan ta sig en kaffekopp när man håller på att plocka undan frukosten samt göra klart inför morgondagen. Dessutom har man möjlighet att utveckla sin engelska också! Har pratat med en finsk småbarnspappa och väglaget och däck idag. Visst jag tjänar inte så jävla bra, men det är ju bättre än ingenting alls. :)
Imorgon öppnar jag själv och fixar och donar, så Johanna kommer dit precis innan frukosten öppnar och ser så jag inte glömt något. Känns bra med ett ansvar igen!

Hmm... Får ta med två kompisar på Harry's 2-års-fest på lördag. Vet inte riktigt med/vilka jag ska fråga... :P Aja har ju tid att fundera! Nu ska jag äta lite, träna och sen sova lite!



Bara för att Zigge är sjukt söt och bilden är gammal! <3


Kommentarer
Postat av: Matilda

Pick me! Pick me! :D

2010-10-12 @ 19:27:47
URL: http://marrrdy.wordpress.com
Postat av: Emma

Pick me också ;P

2010-10-13 @ 21:47:43
URL: http://emmmz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0